Ryttarinformation
Luciahoppet 12/12-2021
Vi kommer begränsa publiken till 2 personer/ekipage Tänk fortfarande på varandra och håll avstånd så gått du kan
På grund av de stora antalet anmälningar till denna tävling har vi begränsat till en start per ekipage! Tävlingen kommer även ske i mindre grupper.
Viktigt! Ni ska vara redo med er tilldelade häst i stallet ca 10 minuter innan starttiden som finns angiven på startlistan. Skulle er tilldelade häst gå i gruppen innan ska ni vara beredda att kunna byta i ridhuset.
Första start: kl. 11.00, startar med grupp 1.
- Vi hoppas kunna ha en liten paus mellan grupp 3 och 4
Bangång: Sker gemensamt när ni kommer upp till ridhuset
Banbyggnation: Sker under Lördagen kl 16.00. Vi tar gärna emot hjälp och bygga!
Betalning:
- Swish nummer 123 365 000 9.
- Kostnad 200kr / ekipage
- Ridskoleekipage + hästhyra 50kr
- Märk betalning med ”Luciahoppet 12/12 och ryttarens namn”
- Betalning SKA VISAS för Paris eller Dana innan start!!
Hästskötsel (ridskolan):
- Försök och begränsa tiden i stallet.
- Du ansvarar själv för iordningställande av ponny/hästen du ska starta.
- Du sitter själv upp utanför stora ridskolestallet
- Vid problem fråga stallpersonal
Tävlingsbana: Inne i Stora Ridhuset
Framridning/hoppning:
Sker gemensamt i grupp i stora ridhuset under ledig av ridlärare Paris samt Dana.
Övrigt:
- Ekipage ska vara hela och rena
- Vi rekommenderar utrustning efter Tävlings Reglementet
- Vid frågor maila Paris och Dana på Parissujanani@hotmail.com
Mindre pris till bästa utklädnad / grupp delas ut.
Vi kommer sedan lotta ut ett pris för bästa horsemanship.
Vem som vann det kommer att vissas på sociala medier under veckan.
Juligt Välkomna!